maanantai 2. joulukuuta 2013

Nää rentut kurjat mua narraa. On näitä nähty jo mielin määrin!

Hellurei hemulit :)
 
Sain jotenkin tähän hulluun mieleeni,
että voisin kirjoittaa parisuhteesta ja rakkaudesta.
 
 
No... Itse oon oman kultani kaa ollu yhessä tammikuussa
2 vuotta. Pisin aika jonka oon jonku kaa ollu!
Oon tosi ilonen mun poikaystävästä, joka on
kestäny kaikki mun hyvät ja huonot puolet ja ollu
tukena aina ku on tarvinnu. Se tuntee mut ja tietää
aina keinon millä piristää. Vaikka tuleekin riitoja
(ei onneks kyl o ollu pitkää aikaa) niin ne osataan
sopia ja niistä ollaan aina päästy yli.
 
 
Vaikka kuullostaakin tosi kliseiseltä niin rakastan
sitä ihan hemmetisti! Se on vaa parasta mitä mulle
on tapahtunu ja se sillon joskus on mun henkeniki
pelastanu ku en ois enää jaksanu. Aksu oli se joka
ymmärsi ja tahto pitää huolta ja ottaa kainaloon.
Aksu on se joka auttaa kaikessa ja jakaa huolet
ja murheet. Aksu on yksinkertaisesti mun oma rakas :)
 
 
Mun rakkauselämä ennen aksua on ollu täyttä paskaa..
Ekan kerran ku aloin seurusteleen olin ripari ikänen.
Se oli iha kamalaa aikaa.. Perus on/off suhde, jossa
äijä jätti joka toinen päivä tyhmän syyn takia.
Esim porukoitten kaa menee huonosti..
Se sattu. Sitä jatku yli puol vuotta ennenku ymmärsin itte
sen lopettaa. Ymmärsin vhdoi että mitä järkee tommosesa
suhteesa on jos ei olla kertaaka kahestaa nähty, eikä
kyl suuremmasaka porukasa. Sitten sain viä myöhemmin
tietää,että se oli mua pettänykki koko sen ajan...
Onneks se on ny ohi.
 
Seuraava suhde oli vähän parempi. Se oli mun ensi rakkaus.
Oli ihan mahtavaa ja koin paljon kaikkee uutta joka tavalla,
mutta... yhtenä kauniina päivänä tästä herrasta ei
kuulunu sanaaka. Monen tunnin jälkeen tuli viesti:
"ei olla yhes enää, ku en jaksa" Mä murruin.
Olin pitkän aikaa tosi masentunu ja
ryyppäsin ihan koko ajan ja tein kaikkee mitä ei
ois pitäny. Nyt kaduttaa ja ne muistot tosta suhteesta
kaduttaa ja harmittaa edelleen. Ei voi tosta tyypistäkä
sanoo mitää muutaku että vitun kusipää !
 
Tän jälkee mulla oli muutama iha ok suhdetta, mutta
kaikki loppu melko lyhyeen. En sit tiiä syytä, mut
yks isoin itteni kannalta oli etten noista ollu
päässy viä yli. Myönnän sen nyt ku tiän paremmin.
 
Aksua edeltävä oli melko lailla samaa paskendaalia.
Nähtiin melko harvoi ja sillonki tää yks keksi
kaikkee muuta ku nähä mua. Eniten kuitenki satutti
se, että usein jäi vsataus saamatta viesteihi ja
puheluihi. Itkin tosi usein, mut tää ei vaa tajunnu
miltä se tuntu ku toine ei ikinä vastaa. Ja satun tietään,
että herra ei edelleenkä o tapojansa muuttanu, mut ei o
kyllä nää edeltävätkään, jos sitä mietitte.
 
Sitten onneks tuli Aksu ja pelasti mun elämän.
Mahtava tunne kun vihdoinki on hyvä suhde mikä kestää
ja pysyy kasassa, eikää oo tommosta paskaa. Ihan mahtavaa, ku
ei enää tarvi kestää noita paskoja. Kaikkee sitä pettämistä, jättämistä yms.. 
Ja mua ei si  paskan vertaa kiinnosta jos joku sattuu tietään kenestä näissä puhun,
joten turha valittaa :)
 
Nyt siten vähän kevyempää tekstiä...
 
Elikkäs. Tahdon täs ny vaa ilmasta omia mielipiteitäni
jälleen kerran pienessä listamaisessa muodossa, koska
se ny vaan on helpompi tehdä ettei tästä tuu romaania :D
 
1. Itse oon iha hetero, mut mulla ei oo mitään homoja vastaan.
Päin vastoin. Rakastan homppeleita! :D
Niissä nyt ei oo mitään ihmeellistä niinku ei
tummemmissa ihmisissäkään tai missään muissa :)
Homojen naimisiinki meno on ihan ok juttu. Ei siinä
musta mitää pahaa oo. Jos kerran saa yhessäki olla nii
mennä naimisiinki! PS. tähän sarjaan liittyy myös lesbot
sun muut bi seksuaalit, joissa ei myöskään ole mitään vikaa :)
 
 
2. Suhteessa kuulus vissiin olla vaan mies ja nainen,
mutta itse en nää mitään ongelmaa suhteissa joissa
on esim 3 henkilöä. olis varmaan hyvin mielenkiintonen
suhde oikeestaa semmone. No okei sitte jos mennään
semmosiin haaremin kokosiin suhteisiin nii ei kiitos! :D
Mut enintää toi 3 henkilöö ni mä oon iha fine siihe asiaa :)
 
 
3.On/off suhteet. oikeesti heräkkää! Kukaan, siis EI KUKAAN
voi haluta semmosta suhdetta! Ihan kamalaa semmonen ja vihaan
ku ite oon semmosessa ollu. Etää jos joku teistä on tälläsessä
suhteessa, niin pliis oikeesti... ÄLKÄÄ JATKAKO SITÄ!
 
 
4. Jos jotain mä vihaan niin pleijereitä! (ei kiinnosta miten
kirjotetaan :D) Mua etoo miehet jotka luulee että on ookoo
nussia kaikkee mikä kävelee. kännissä oleminkaa ei o mikää syy
lykkiä kaikkia. Siis aaaarrgghh! Tahtoisin kuristaa muutaman
tommosen ihmisen ku ärsyttää nii paljo ku tarvii viä näyttääki
siltä et "oujee vittu mää saan pillua keltä vaan tahon ja oon vitu hyvä näköne"
Siis tosissaaaan?? Kill your selfes! Tähänki kategoriaan liittyy näittäin mulkeroitte
lisäks semmoset ihme pilluhait, hokarit ja kaikki ketkä vaan on tommosia !
 Kuvaukseen sopii niin paljon ihmisiä, että mää en ees
viitti enää jatkaa niitten listausta! Mut tommoset ihmiset
sais laittaa alimpaa helvettii !
 
 
Näillä haluan ny vaa ilmasta, että kunha suhde on hyvä,
se kannattaa! Jos kukaan ny on huonossa suhteessa, nii
antakaa sen olla. Älkää miettikö niiden tunteita vaan jättäkää
ne! Ei semmoset kusipäätkä tein tunteita aattele, kun kerta suhde
on huono ja jos äijä pettää.. Puhun ny suoraan, ku tiän kyl mistä
puhun. Oikeesti. Rakkaus ja suhde kannattaa vaa jos toinenki
rakastaa eikä o mitään pettämistä, on/off hommaa tai muuta.
Semmoset tyypit sais vaa jättää omaan koloonsa häpeen.
Kaikenmaailma pleijerit sun muut vittupäät kuolkoon häpeään !
Tällä tekstillä haluan naisten pääsevän miesten varjoista, mutta
jos joku mies on naisen varjossa niin kyllä se muijaki sais hävetä..
Että naisena seison naisten puolella, mutta en kyllä muijiltaka
kestä tommosta paskaa. JOILLAIN (harvoilla)miehilläkin
saattaa olla tunteet, joten ei nyt semmosia loukata saa.
 
 
Mut se on si tän jälkee
kirjottelemisiin taas kerran! :)
 
ps. pahoittelut superpitkästä tekstistä :D
 
- Nanna
 
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti